דף הבית צור קשר

facebook      

ממליצים

 

 taldor

 

17/1/12

ארנון היקר,

לפני כשנה הסתיים אימון לכל מחלקת המכירות של חברת טלדור תקשורת, אשר נמשך כשלושה חודשים.

בחרתי לכתוב מכתב זה ולשתף אותך בהתרחשות הפעילות בטלדור תקשורת, בסמוך לסגירת שנת 2011 וכשנה מסיום האימון.

במהלך שנת 2011, מאז סיום אימון המכירות, לשמחתי השתפרה איכות עבודתם של משתתפי הסדנה, הן בצד האישיותי והן בצד המקצועי/עסקי.

עברתי הרבה סדנאות במהלך שנות עבודתי, אולם סדנה זו שונה במהותה, מאחר והיא נוגעת "בשורש הבעיה" ולא רק בסימפטום, כפי שמתבצעות רוב ההדרכות.

עיקר השינוי המשמעותי בחיים קורה כאשר, מתעצמת אישיות האדם ודרך תפישתו את הסביבה ותפקידו. זה בדיוק יתרון הסדנה אשר נוגעת בנקודות אלו.

שנת 2011 הסתיימה בהצלחה רבה, עם גידול ניכר במכירות החברה, ובשביעות רצון לקוחות גבוהה.

אני זוקף תוצאות מרשימות אלו הרבה הודות לאימון המכירות אשר העברת למחלקת המכירות.

אני מאחל לך הצלחה רבה, המשך עשייה ותרומה לחברות, שיזכו להדרכות של אדם כמוך.

על כך נתונה לך תודתי והערכתי העמוקה.


בברכה,
עופר ישראלי
סמנכ"ל המכירות, טלדור

 

 

 orange

ארנון ידידי ,

 

בשנת 2009 החלטנו על מימוש תוכנית אסטרטגית בחברה להקמת רשת חנויות ריטייל משלנו - ORANGE STORES ,

לאחר שנים רבות של שותפות עם רשת סופר פארם החלטנו להקים 40 חנויות משלנו !!!

למהלך מסוג זה יש משמעויות רבות, לקחנו על עצמנו את כלל האחריות של יעדי המכירות , ניהול המכירות ,

גיוס ושימור העובדים , הדרכת העובדים , שכר , התנהלות שיווקית בעולם ריטייל תחרותי ומורכב ועוד ועוד

המהלך צלח ובשנה הראשונה הקמנו את הנקודות , גייסנו 5 מנהלי אזור , גייסנו 40 מנהלי נקודות ,

גייסנו מעל 250 נציגי מכירות עמדנו ביעדים שהצבנו לעצמינו, אבל משהוא במכונה לא עבד ,

התזמורת לא ניגנה כפי שרצינו - לא היתה מתודיקה ברורה של ניהול , לא היתה דרך ברורה למנהלים.

ידעתי שניתן להשיג תוצאות משמעותית טובות יותר בשיפור רמת הניהול.


ואז גייסנו את המנצח לתיזמורת - את ארנון צוקרברג 



המטרות היו ברורות - 1. שיפור המכירות והרווחיות ב- 30% 

2. לבנות דרך ושיטה ולאמן את המנהלים לנהל את העסק

 

ארנון ואנשיו עשו תהליך איבחון , מפגשי למידה , וכן צילום ושיקוף של המצב כרגע ולמדו אותו לעומק.

ומיד הגיעו עם הצעה מקיפה של איך עושים ומה עושים.

 בתהליך של מספר חודשים אומנו מנהלי האזור ומנהלי הנקודות נבנתה דרך ושיטת עבודה ,

הוגדרה שפה חדשה ומעל לכל המנהלים למדו שהם חייבים לעמוד במילה שלהם אם הם רוצים להגיע למטרות וליעדים ולהתפתח ברמה האישית.


היה מרגש לראות את התהליך שעברו המנהלים. בהתחלה ע"י ארנון אישית במפגשים , בשיחות טלפון , בדיווחים ,

במיילים וכו ואיך תוך כדי התהליך המנהלים שלהם לוקחים את המושכות והם עצמם לוקחים אחריות על המילה שלהם והמשימות שלהם.

במסגרת התהליך פנו אלי אישית מנהלים והודו לי שהמהלך תורם להם אישית כבני אדם בכלל ןלעבודתם היום יומית בפרט

וכי הם מרגישים שקיבלו כלי עבודה ליישום פרקטי שהם מצליחים ליישם אותו במהירות ובאפקטיביות רבה.

תוצאות התהליך : רמת הניהול השתפרה באופן משמעותי , נבנתה שפה , נבנתה דרך ושיטת עבודה שנמדדת ונבדקת והפכה להיות חלק מה DNA של המחלקה.

ומעל להכל תוצאות המכר והרווחיות של המחלקה הכפילו את עצמם !!!



התהליך היה עוצמתי , ממוקד מאוד פרטקי ומתאים לשוק תחרותי, נתן למנהלים דרך ברורה לניהול וחיזק אותם ברמה האישית והמנטלית כבני אדם.

כמנהל ותיק בכלל ובתחום הסלולאר בפרט ראיתי וחוויתי הרבה תהליכי הדרכה , הטמעה ,

למידה וכו. אני חייב לומר שמעולם לא התוודעתי לתהליך כל כך עוצמתי וכל כך משמעותי ופרקטי שמצליח לחדור גם לראש וגם ללב של העובד הבודד ולחולל בו שינוי אימיתי !

בשורה התחתונה במילה אחת WONDERFUL !!!!!!!!

 

אילן ברוק,

מנהל אגף מכירות וסחר,

חברת פרטנר תקשורת ORANGE

 

 

orange            

 

ארנון צוקרברג ליווה אצלנו מספר מהלכים משמעותיים מול מנהלים ביחידות המכירה.
הוא סייע לייצר שפה חדשה, אחריות ניהולית ושיטות עבודה.
ארנון מביא איתו היכרות מעמיקה עם עולם המכירות "דרך הרגליים"
ודרך הראייה האימונית מעמתת את המשתתפים בגובה העיניים
עם הרגלים קיימים ומייצר עשייה חדשה.
שביעות הרצון והמחויבות של המשתתפים הייתה גבוהה.
 

טלי סלונים,
מנהלת מחלקת פיתוח ארגוני

חברת פרטנר תקשורת ORANGE


 

 

 

 

צבר     

 

עם סיום התהליך שעברנו- ברצוני לומר תודה!
תודה על תהליך מובנה ופשוט שתרם להתייעלות ושיפור התקשורת, שסייע הרבה בעבודה אבל גם תרם לחיים האישיים...
למדנו לדבר לכל אחד בשפה שלו, למדנו להקשיב בשפת האחר, למדנו שכדאי שנדבר פשוט, כי אם לא- זה פשוט לא יהיה...
הבנו והפנמנו שלהזיז קירות אי-אפשר, אבל לעקוף אותם ולשנות את הדרך זה אפשרי ואפילו מוצלח, ורואים את זה בתוצאות!
ברמה האישית- היה נפלא לעבוד מולך ואיתך! אדם שמתקשר בצורה מדהימה עם כל אדם אחר. כיף להיות בחברתך, נעים להקשיב לך וללמוד ממך, נעים שאתה מקשיב ושאפשר לסמוך עליך.

אז - זו רק תודה, ולא פרידה, כי דרכינו עוד תפגשנה.....

בהערכה רבה,

 

גבית אזולאי
סמנכ"ל משאבי אנוש
סלטי צבר

 

 Osem_Logo                

 

אני מבקש לומר מספר מילים אודות האימון האישי שחוויתי עימך במהלך השנים 2009-2010
אני אפתח בציטוט של סמואל ג'ונסון : "אין בחיים הנאה גדולה מזו הכרוכה בהתגברות על קשיים ובמעבר משלב אחד של הצלחה למשנהו, בטיפוח משאלות חדשות והבאתן לידי מימוש. כל מי שעמל למען מפעל נעלה או ראוי לתהילה ,תחילה מפרנסת אותו התקווה ואחר כך שמחת העשייה".
הציטוט הנ"ל הוא לטעמי תמצית החוויה והכלים שקיבלתי ממך להתמודדות בחיים העסקיים והאישיים.
נושאים רבים ומגוונים למדתי במהלך האימון שתורמים לי רבות לדוגמא: חזון ערכי, אופטימיות והתלהבות, מוטיבציה, יצירתיות, קבלת החלטות, ענווה ועוד, אך חשוב מכל הוא הדרך הייחודית שבה אתה מעביר את האימון –ואני אגדיר זאת בשתי מילים: "פשטות ויישומיות"- שכל כך חשובים לכל מנהל בכל תחום עיסוק, כי הרי התכנים מצויים בספרים רבים העוסקים בניהול אך דרך העשייה שלך מצליחה להנחיל למאומנים בצורה הטובה ביותר את החומר הנלמד שמשמש "ארגז כלים" בעשייה היום יומית.

בידידות,


משה אטיאס
מנהל יחידה עסקית –שופרסל
אסם סחר

 

 

מי עדן     

 

להיות עובד טוב- זה קודם כל להיות בן אדם.
לפני שאתה לומד מיומנויות מכירה, שירות וניהול, דבר ראשון אתה צריך להיות בן אדם.
להיות בן אדם שעומד במילה שלו, להקשיב, להיות פתוח לרעיונות וביקורת של אחרים וגם ללמידה מאחרים.
לכבד את הצד השני (אם זה לקוח, מנהל או עובד) ולתת דוגמא אישית.
להקפיד על איכות ולשאוף למצוינות בכל דבר. להיות מעורב ולא להסתכל מהצד ורק לבקר את מה שאתה רואה, אבל חלילה לא לוקח חלק.
לדעת לבנות שגרת עבודה ושגרות ניהול מסודרות, לעמוד בהן ולבקר אותן.
כל אלו יביאו לך את התוצאה הטובה ביותר, האיכותית ביותר ולאורך זמן.
אלו המיומנויות שקיבלנו בהדרכה של ארנון.
הדרכה שהועברה תוך כדי מתן דוגמא אישית, לקיחת אחריות על כל התהליך, מתן התייחסות אישית ואחריות להתקדמותו האישית של כל משתתף, בין אם מדובר בעובד זוטר ובין אם מנהל. הרצון לדחוף, לקדם ולראות את המשתתף מצליח. כל אלו מהווים את הבסיס ההדרכתי והאימוני הייחודי של חברת WONDERFUL.
באמצעות ההדרכה האימונית כל אחד מהמשתתפים מאומן להיות בנאדם ועובד מצוין והתוצאות נראות על פני השטח כבר במהלך התהליך.

 

 

 

שירי אופיר
מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני
מי עדן

 

 

 

 דומינוס             

 

"בעזרת ארנון הצלחתי להכניס סדר בניהול השוטף של החברה וע"י כך לשפר ביצועים בצורה דרמטית.
במקביל לכך, הטמעת תהליכים שארנון הציג בפניי סייעה לי להכניס סדר גם בחיי האישיים.

מושגים מהתהליך, הפכו לגביי ממושגים פשוטים לביטויים רבי משמעות ותוכן בתפישה הניהולית ובהחלטה לאופן המעורבות בתהליכים במספר חברות בהן הייתי מעורב.

ארנון סייע לי להבין לאן אני רוצה להגיע ואיך לנהל לאור המטרה.

במבחן התוצאה, החברה עברה לגידול דו סיפרתי רצוף שנה אחרי שנה.

הכרתי את ארנון בשנת 2005 כמאמן, בשנת 2010 ארנון הוא חבר."

 

אסף גרינברג,
מנכ"ל,
דומינוס פיצה

 

 

013      

 

עברתי את קורס המאמנים מטעם חברת WONDERFUL ואני חייבת לציין שהוא תרם לי בחיי המקצועיים והאישים כאחד.

התחלתי לראות ולהבין את הדברים אחרת, הפכתי מכוונת לתהליך, לדרך ולא בהכרח לתוצאה.

עשיתי שינויים במחלקה עם אומץ ניהולי מה שהעלה אותה ברמה המקצועית והשירותית לאין שיעור.
כמו כן תרם לי בראיה אל מול עמיתים שלי לראות ולאבחן את התדמיות שלהם ולהסביר להם את המחירים לכך.
אני חושבת שהדבר שהיה לי הכי משמעותי גם אם הוא נשמע טרוויאלי הוא לומר, להתכוון ולעשות באמת לעשות את הדברים עם כוונה אמיתית.
נשמע בנאלי? טרוויאלי אז זהו שלא את/ה מתחילים להבין ששום דבר הוא לא מובן מאליו.
הקורס תרם ליכולות האימון שלי של העובדים ועמיתים שלי כאחד.


גלית רוט
מנהלת הדרכה ופיתוח ארגוני
013 נטוויז'ן

 

 

אלדר               

 

ארנון צוקרברג נכנס לעבודה בחברתנו במצב של רתיחה מתקדמת . הארגון היה תחת עומס עבודה גדול ותפקוד המנהלים היה בסימן ירידה .
ארנון התבקש להגיע באופן מיידי כשבידו " חוסם עורקים " . כבר לאחר סבב הפגישות הראשוני הייתה תחושה של הקלה .
תחושת ה"פרופורציה " שבה וניתן היה להתחיל לחשוב ולא רק לעבוד .
התהליך התחיל, בשלביו הראשונים היה מיפוי אישי של כל אחד מהחלקים בפאזל הניהולי ולאחר מיפוי של מערכת הקשרים המקצועיים ואישיים.
ארנון הבין מייד מהן נקודות החוזקה והחולשה של כל אחד באופן אישי וכמו כן כיצד כל אחד רואה את השני ומה היתרונות והחסרונות בכך .
מטרתו הייתה להתמיר אנרגיות. קרי, לקחת מה שנתפס כחסרון אצל אחד ולהראות לו כיצד בעבודת צוות שבאה ממקום נכון ואמיתי יכול להיווצר אפקט
סינרגטי משמעותי.
ופתאום מצאנו אהבה . אהבה לעשייה האישית , אהבה להצלחה משותפת, אהבה אחד לשני שבאה ממקום חברי ומפרגן , אהבה לאתגרים ולהתמודדות עם הקושי שבהם .
וכשיש אהבה בארגון - הוא חסין ,הוא עמיד, בטוח בעצמו, לא מפחד להתקדם ולפרוץ דרכים חדשות .

נכון שבאלדר כבר היו מרכיבים טובים לעוגה אבל היינו צריכים מישהו שיבוא מבחוץ ויראה את מה שאנחנו התקשינו לראות, יסמן בצבעים בולטים את הדרך אל האושר ......

 

 עמיר שאלתיאל

יו"ר

אלדר

 

 בונזור          

 

עד היכרותי עם ארנון צוקרברג התפישה שלי לגבי אימון באשר הוא היתה: לחזק שרירים קיימים.
בפרספקטיבה של שנה לאחור האימון שלי עם ארנון פיתח אצלי קודם כל שרירים שלא היו קיימים או שלא ידעתי על קיומם.
רבים מהכלים אותם ספגתי , משמשים אותי בניהול היום יומי הן בהיבט המקצועי והן בהיבט הארגוני.
מספר תפישות כגון: "... כל הכבוד זה לא טרוויאלי", "אימות ואחר כך עימות (אם צריך), " בהירות והירתמות" וכו' ,הם דרך חיים היום אצלנו במפעל.


 

אלון פלג

סמנכ"ל תפעול

בונז'ור 

 

  בונזור                     

 

ברצוני לציין את הערכתנו על העברת סדרת פגישות בנושא מכירות למנהלי מכירות ומאמני אפייה.
המפגשים היו מובנים ושיטתיים, והצליחו להשיג את מטרתם בצורה הטובה ביותר ואף מעבר לכך.
הצלחת לרתק את האנשים ולהעביר את החומר בצורה מעניינת וברורה, דבר אשר גרם רבות להצלחת התהליך.
כולנו למדנו רבות ועל כך תודתנו.

 

בברכה.


עמית גבע
סמנכ"ל מכירות

בונז'ור
 

 

   טרנססויצ                     

 

במשך כ 3 שנים עבדתי עם ארנון צוקרברג כמאמן אישי כמו גם עם צוות המנהלים בחברה. בנוסף ערכנו גם סדנאות לכלל החברה.
התהליך עם ארנון היה משמעותי מאוד לי ברמה האישית, להתנהלות החברה ברמת היום יום וגם במישור העסקי. למרות שהגעתי לתהליך עם מטען של הרבה שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים יצאתי מהתהליך עם מטען עצום של תובנות וראיה שונה של תהליכים ואתגרים. למדתי לנהל את עצמי טוב יותר, להתמקד במטרות החשובות, להציב גבולות, להתמודד עם משברים בתוך החברה ולצאת מהם מחוזק. קבלת ההחלטות שלי והן של עובדים אחרים השתפרו והפכו להיות תהליכם מובנים יותר.
המדהים בתהליך היה ההשפעה המאוד ישירה גם על החיים האישיים שלי. התמודדות ופתרון בעיות אישיות הובילו לשיפור התפקוד שלי כמנהל ואותו דבר גם בכיוון ההפוך.
אחד הדברים החשובים שאני לוקח מהתהליך הוא היכולת והרצון להתמודד עם בעיות מבלי לדחות או לחכות למשבר ולנזק שלעיתים הם בלתי הפיכים. לדעת להפוך משברים ושינוים כפויים להזדמנויות על ידי רתימת העובדים (או המשפחה) לתהליך ולגרום להם להיות שותפים מלאים.
התוצאה מהעבודה עם המנהלים הצעירים בחברה הייתה משמעותית מאוד. קפיצת המדרגה ביכולת שלהם להתמודד עם העובדים שלהם (שלעיתים קרובות הם יותר ותיקים), עם האתגרים המאוד לא פשוטים והיכולת לקבל החלטות בצורה עצמאית, נראתה לעין תוך זמן קצר.
העבודה עם ארנון הייתה מעניינת לאורך כל הדרך ורצופה בשיאים חדשים ומרגשים כל פעם מחדש.

 

חיים משה
מנכ"ל
טרנססויצ'

 

 דינמיקה       

 

היכולת לראות את עצמך במראה, לעצור לרגע, להביט סביביך, להבין, לדעת וללמוד כי דברים יכולים לקרות, בזכותך!
בזכות שינוי שתוביל, בזכות שינוי מחשבה, בזכות עשייה, שמובלת ע"י מחשבה שונה.
המזל הינו פרמטר חשוב בחיים, אך הוא מגיע בטיפות קטנות, היכולת להוביל דברים בחיים, לקחת אחריות על הנעשה, הינה בידיים שלי,
התמזל מזלי לפגוש את ארנון, אדם יחיד ומיוחד במינו, אשר מעניק עוצמות אדירות, ואת היכולת המדהימה לראות את עצמך בדרך נפלאה שתוכל להוביל אותך להיות מאושר ושלם עם עצמך"

בהצלחה!

קרן יודלביץ

מנהלת מכירות אזור מרכז

דינמיקה סנטר

 

 

samsung-logo      

 

מצאתי לנכון לכתוב לך מס' מילים בהם אעשה מאמצים לסכם את החוויה המדהימה שחוויתי בקורס המאמנים .

למה זה מצריך מאמצים ?
כי מאוד קשה להסביר במילים למי שלא עבר את הקורס, את החוויות ,התחושות , תעצומות הנפש ובעיקר את השינוי שמתחרש לאיטו במהלך הקורס הן באופן אישי
והן לכל המשתתפים .

הציפייה של אנשים שמגיעים לקורסים מסוג זה היא בדר"כ לקבל כלים תיאורטיים/ מעשיים ואילו החוויה בקורס היא הרבה מעבר לכך, חוויה שבעיני מהווה שלב
מכונן בחיי המשתתפים בו .

חשוב לציין כי השינויים משפיעים הן על החיים המקצועיים והן על החיים האישיים (ללא קשר לסיבה שבגינה בחרו המשתתפים להגיע לקורס ) וכל זאת בזמן יחסית קצר להתהוותו של שינוי אמיתי .

כשסיימתי את הקורס כבר הרגשתי את ההבדל של ה-"לפני " וה- "אחרי " ואילו היום אני אף מרגישה בו יותר . דווקא בפרספקטיבה של זמן אני מצליחה להבחין /לראות
טוב יותר את ההבדלים והכי חשוב ההרגלים החדשים הפכו לחלק מהחיים ומשרתים אותי ואת המטרות שלי טוב יותר מבעבר .

כמנהלת משאבי אנוש וכבעלת תואר שני בסוציולוגיה ארגונית ,ואולי חשוב יותר כמי שעברה במהלך החיים המקצועיים והאישיים אין ספור קורסי העצמה אישית /הנחיית קבוצות /קואצ'ינג ועוד ,אין לי ספק שקורס המאמנים בהובלתך הינו המשמעותי והאפקטיבי ביותר.

הקורס מעניין , מעשי מאוד לעומת קורסים דומים שהרבה יותר תיאורטיים , המשתתפים נבחרים בקפידה ונוצרת קבוצה איכותית ואינטימית והמשימות בקורס מובילות לעשייה אמיתית .

במהלך הקורס קיבלתי כלים תיאורטיים ומעשיים חדשים לצד כלים שכבר הכרתי ונהגתי להשתמש בהם בחיי היום – יום ,כל הנושאים קיבלו מסגרת תיאורטית מובנת
והפכו מכלי אינטואיטיבי לידע המשמש אותי כיום באופן מודע ומובנה הן כמאמנת והן באופן אישי .

לפני שהגעתי לקורס מצאתי את עצמי הרבה פעמים נוהגת לתת את הפתרונות לדילמות שהועלו על ידי עובדים /מנהלים ואף חברים . לאור הידע שקיבלתי בקורס
למדתי לעשות את הדבר החשוב ביותר למאמן אפקטיבי –לתת את החכה ולא את הדג ..
אדם יודע הכי טוב עבור עצמו מה הפיתרון וכדי שאדם יעשה שינוי אמיתי הוא צריך לקחת אחריות על "הבעיה " ועל "הפיתרון " וזה אחד הכלים היותר משמעותיים
שלמדתי בקורס .

מילים כמו "לעשות ולא לדבר " , "אינטגריטי " , "אחריות אישית" "דימוי עצמי " וכיו"ב הפכו מסיסמאות לדרך חיים .

אחד השלבים החשובים ביותר בעיניי בקורס היה שלב המשימות- לדבר כולם יודעים .... לתת משוב לאחרים כולם אלופים ...
שלב המשימות מחייב את המשתתפים להתבונן ולהתעמת עם האמת , לא לעגל פינות ,ללמוד דרכים להסתכלות על המציאות וכפועל יוצא כיצד להתמודד עם דילמות /אתגרים ולא פחות חשוב ללמוד לתת ולקבל משוב אמיתי .

ובנימה אישית ....
אין לי ספק שאתה אחד מהאנשים והמאמנים המוכשרים והמעניינים ביותר שפגשתי .
וירטואוז אמיתי ! הידע , הניסיון , חוש ההומור , הביטחון והכריזמה הם רק חלק קטן ברשימה אינסופית של איכויות שבזכותן הקורס הפך לחוויה בלתי נשכחת .

בניגוד למאמנים ומדריכים אחרים שפגשתי , היה לך באמת חשוב לשרת בצורה הטובה ביותר את המטרה שלשמה התכנסנו –שינוי ,צמיחה והעצמה אישית !
לא ויתרת לאף אחד ... תמיד ידעת לתת את תשומת הלב כשצריך והכי חשוב היית אמיתי עם כל אחד ובזכות זה הצלחת להוציא את הטוב ביותר מכולנו גם אם הדרך לא הייתה קלה .

לסיכום,
אני רואה בהשתתפות בקורס ובעצם ההיכרות שלנו שלב מכונן בחיי המקצועיים והאישיים כאחד.
הגעתי ללא מעט הישגים במהלך הקורס ולאחריו ,תמיד יש עוד פסגות לכבוש וזה הכייף שבדבר
בזכותך יש לי לא מעט כלים ,וכלים טובים להגיע להישגים חדשים .

הייתי שמחה מאוד אם היה נפתח קורס המשך-גם הידע לעולם לא נגמר וחוץ מזה התגעגעתי J

עובדים מהחברה שהשתתפו בקורס חוו חוויה דומה ועל כך הערכתי הרבה

אני ממליצה על הקורס בחום רב !
למי ?
לכל אדם שאני מכירה ולכל מי שרוצה שינוי אמיתי .

תודה על הכול !


בברכה ,

שירה- לילך כהן

מנהלת משאבי אנוש

סאני תקשורת

 

 

זהבי עצמון

 

תודה לך שנכנסת למסע של חיי והפכת לחלק מהחוויה הקיומית שלי.
כשנכנסת לחיי חשבתי שלעולם לא אוכל לשנות את מצב הדברים .אנשים תמיד מקריבים את עצמם למען אנשים אחרים והם חושבים שהם
טובים.למדתי ממך שזאת טעות. הקרבה עצמית מגיעה ממחשבות של חוסר מוחלט ממקום של חוסר באהבה ובכבוד.
שינית את הלך מחשבתי בהבנה שהמחשבות והרצונות שלי הם התוצאה של מה אני משדרת.
היקום כולו מונע מחיים של אושר ,שמחה ומזימון של מה שאנו רוצים לקבל.כשאתה חש אושר אינך צריך אפילו לחשוב על נתינה. זוהי נביעה טבעית,זוהי הרגשה של אנרגיה בלתי מוגבלת והרגשה מופלאה.
לפני כ-5 שנים התחלתי איתך תהליך כאשת מכירות בכירה, בחברת זהבי עצמון, אתה גרמת להנהלה להבין שהעוף המוזר המוחצן הזה יכול להפוך
עולמות , אם רק תינתן לו ההזדמנות! ואכן התהליך קרם עור וגידים הפכתי למנהלת הפרויקטים של החברה.במהלך תקופה זו העצמתי והגדלתי את היקף המכירות של זהבי בפרויקטים משובחים, איכותיים ובעלי פוטנציאל שיווקי אדיר. הפכתי להיות אחראית על אושרי על הנאתי.
קיבלתי כלים מובחרים: של החלטות, של ניהול , יחסי אנוש ביני לבין עובדיי, התנגדויות הפכו לערוצי תקשורת, כישלונות הפכו להצלחות .כעסים הפכו למנוף של יצירה ואושר רב.
כיום אני מנהלת את מחלקת אדריכלים בחברת נגב , אחד החברות החזקות והמובילות בשוק הנדל"ן.
אני מובילה תהליכים ומהלכים מופלאים מתוך בטחון, עוצמה פנימית ויכולת להאמין שהכל אפשרי והכל בידיי.
אני קמה כל בוקר עם שיר חדש בלב וזאת לא מליצה, זאת המציאות הקיומית שלי. האנשים שעובדים במחיצתי והם רבים , שואלים מאיפה נפלת עלינו? את מקרינה אושר אופטימיות , סבלנות וסובלנות אין קץ.
את חזקה, את עוצמתית ויחד עם זאת אמפתית קשובה ורכה.
אז כל זאת יקירי, שייך לארגז הכלים שרכשתי ביושר ממך ובמאמץ רב, אך כל היה ראוי ושווה
אף פעם לא ויתרת לי גם שנפלתי ובכיתי, האמנת בי ואמרת שזאת הדרך היחידה לגדול ולצמוח.
תודה אמיתית מעומק ליבי, זאת הייתה חוויה גדולה לעבור איתך ובנוכחותך את התהליך הגדול הזה. הפכת להיות אחד החברים הכי טובים שלי.
אתה תמיד נמצא כשאני צריכה אותך, ממשיך לייעץ ולתמוך.
יש לך מקום גדול בליבי.

יוספה זהבי
מנהלת מחלקת אדריכלים
נגב

 

זהבי עצמון

 

בהמשך לשיחותינו הרבות רציתי להודות לך לאחר תקופה ארוכה וממושכת
שבה עברתי איתך אימון עסקי, קבוצתי וגם אישי, ועל התרומה הנהדרת שאימון
זה טרם לי ברמה הניהולית והאישית כאחד.

האימונים גרמו לי לחשיבה מאורגנת ויצירתית כאחד (מה שלא היה קודם לכן)
כמו גם להסתכלות שונה והיבט שונה על העובדים מתחתי. יחד עם זה תקופה
זו הביאה אותי לנסות אתגרים חדשים שאם היו תלויים בי בעבר יש מצב שהייתי
נהנית יותר לעזוב אותם או להתרחק מהם שמא אצטרך להתעמת איתם.

מילת המפתח מכלל המפגשים היא מינוף ואינטגריטי, שעם הזמן הבנתי שאלו
לא סיסמאות אלא דרך חיים שאם מסגלים אותה ניתן להגיעה איתה לגבהים שאין להם סוף.

ואתה ארנון כאדם - כיף לשהות במחיצתך בשל אישיותך , אתה יודע לגרום לאנשים
להוציא מתוכם הכל - לטוב ולרע. זו מומחיות ובטח זה לא ברור מאליו בעיקר לאנשים סגורים
ועוד יותר לאנשים פרפציוניסטים.

אני נכון להיום ממליצה לאנשים לעשות את השנוי הזה -כי ללא שינוי לא תדע מה החיים
הטובים מכילים בתוכם וכל אחד מה הוא יכול לקחת איתו לעצמו ולטובתו האישית.


תודה על הכל והמון המון בהצלחה!!!!!

מכל הלב

סיניה בלנקלנדר

מנהלת רשת

זהבי עצמון
 

 

 

גלובקול    

 

כתוצאה מתהליך העבודה אתך נפתח לי שער לחיים אחרים. למדתי לאזן את חיי וזכיתי בחיים מלאים יותר. הבנתי את משמעות הניהול והפעולה מתוך אינטגריטי מלא וקיבלתי נקודת מבט חדשה ומאתגרת על האפשרויות הפתוחות בפני כאדם, מנהל חבר ואיש משפחה.
 

תודה
 

אמנון שקד

מנכ"ל

גלובקול

 

 

 musiclipmusiclip

 

ארנון היקר,

קשה מאוד לתפוס דף ועט ולהתחיל להסביר בכמה משפטים איך שינית לנו את החיים ובעצם הצלת אותנו מכל הבחינות...

אולי במילים פשוטות ומאוד כנות פשוט נודה לך על שהגעת וטרחת להכיר וללמוד אותנו באמת, 

על שהיה לך האומץ והאסרטיביות "להכנס בנו", להגיד לנו את הדברים כפי שהם ישר בפנים, דברים כואבים וקשים לשמוע

וידעת שלא יתקבלו בברכה ובתמורה לא תקבל מאיתנו יחס חם ואוהב (וזה ממש בלשון המעטה).

 על שהיה לך את הרצון והנכונות לשפר, לתקן, לחבר, להדביק בחזרה את מה שנשבר - אותנו.

 על הכישרון הענק והאמביציה לרתק אותנו, לסחוף, להכנס לנו לראש ובעיקר ללב שהלך אחריך לכל מקום ובעיניים עצומות.

על שחלקת איתנו את הידע שלך, הסיפורים והמשפטים שמלווים אותנו כל הזמן.

על שהקשבת, פרגנת, תמכת, האמנת, חיזקת, ריגשת והצחקת עד דמעות...

על שהיית לפנינו, מאחורינו ולצדינו תמיד ולאורך כל הדרך,

כמורה, יועץ, מדריך וחבר לחיים.

 

תודה! תודה! תודה!

אוהבים ומעריכים בלי סוף 

שני ושחר

 

 מיטל כץ           

 

הייתי מאומנת של חגית אבן צור, בתקופת האימון עברתי שינוי אישי ועסקי מאוד גדול..
באותה תקופה הייתי מיואשת הרגשתי שאני עושה הכל ועדיין עסוקה בלכבות שריפות.
חגית האמינה בי ונתנה לי את הכוח להבין שיש דברים מאין.
בתקופה של פחות משנה של אימון מצאתי משקיע לעסק ומעסק קטן שרק אני עבדתי בו,יש לי היום 8 עובדים ועסק מצליח.
אני חייבת לציין שחגית נתנה לי תחושה לאורך כל הדרך,שהיא תמיד לצידי ושהיא לא שם רק עבור כסף,ובזה היא שבתה את ליבי..
עד היום שכבר עברו 3 שנים אני שומרת איתה על קשר והיא מהווה עבורי מודל להערצה וחיקוי.



תהליך האימון עם חגית העביר אותי מהצד של המפסידים לצד של המנצחים עם הרבה אהבה אמונה ויושרה!!!

אוהבת אותך המון
מיטל כץ
מעצבת אופנה

 

 


TESTIMONIAL FOR CHAGIT EVEN-TZUR

I am an American lawyer in my forties who used to reside in Israel. At first, I was very skeptical of coaching in general. I was also apprehensive that Chagit and I would have a tough time connecting given the cultural and language barriers. However, it turned out that the time I spent with Chagit as my coach was invaluable.

Chagit helped me focus on the important things in my life and business, She had piercing insights and practical advice which helped me formulate a plan of action, and decrease my stress level. The money and time which I invested was well worth it.

There are a lot of coaches out there, some better some worse. I was very fortunate to have worked with Chagit who I believe is highly trained and competent, and a pleasure to work with.
Josh Adler, Esq.
 

ממליצים